KLIENCI INDYWIDUALNI

 

W tej sekcji przybliżamy zasady obowiązujące w Klinice, które ułatwią realizację wizyty, przyczynią się do lepszego zrozumienia obowiązujących nas procedur oraz pomogą obniżyć stres Państwa pupili.

WIZYTA I LECZENIE KROK PO KROKU

Pierwsza wizyta zawsze wiąże się z założeniem karty pacjenta, podczas którego prosimy o podanie Państwa danych osobowych takich jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • telefon,
  • adres e-mail,
  • sprawdzamy także ewentualne identyfikatory zwierząt (czipy lub tatuaże)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, informacje te zbieramy wyłącznie w celu prowadzenia leczenia, zapewnienia skutecznej komunikacji z Państwem oraz nałożonych na nas przepisów ustawowych.

Podczas rejestracji zarówno telefonicznej jak i osobistej zostaniecie Państwo zapytani także o cel wizyty.

WAŻNE INFORMACJE:

  • WSZYSCY KLIENCI NA POCZĄTKU WIZYTY PROSZENI SĄ O OKAZANIE DOWODU OSOBISTEGO CELEM USTALENIA OSOBY ODPOWIADAJĄCEJ ZA ZWIERZĘ.
  • PIERWSZEŃSTWO WIZYT MAJĄ KLIENCI UMÓWIENI I ZAREJESTROWANI WCZEŚNIEJ - dlatego zachęcamy Państwa do uprzedniego umawiania planowanych wizyt.
  • ZE WZGLĘDU NA INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KAŻDEGO PACJENTA CZAS OCZEKIWANIA NA WIZYTĘ MOŻE ULEC ZMIANIE
  • BADANIA Z ZAKRESU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WYKONAYWANE SĄ PO ODPOWIEDNIM PRZYGOTOWANIU PRZEZ PAŃSTWA PUPILA
  • KOTY PROSIMY PRZYPROWADZAĆ W TRANSPORTERACH
  • WSZYSTKIE PSY BEZWZGLĘDNIE MUSZĄ BYĆ NA SMYCZY I POZOSTAWAĆ W POCZEKALNI POD STAŁĄ OPIEKĄ WŁAŚCICIELA
  • PSY AGRESYWNE ORAZ DUŻYCH RAS PROSZĘ PRZYPROWADZAĆ Z KAGAŃCEM
  • ZE WZGLĘDU NA NARZUCONE NA NAS WYMOGI NIE PRZYJMUJEMY ZWIERZĄT DZIKICH I BEZDOMNYCH (wyjątek stanowią zwierzęta pod opieką fundacji). W takich wypadkach prosimy o kontakt z Ośrodkiem Leczenia i Rehabilitacji Dzikich Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego lub Schroniskiem dla Bezdomnych Zwierząt
  • WSZYSCY WŁAŚCICIELE, KTÓRYCH ZWIERZĘTA KIEROWANE SĄ NA ZABIEG ZOBOWIĄZANI SĄ DO PODPISANIA ZGODY NA JEGO WYKONANIE
  • PACJENCI W SYTUACJI ZAGROŻENIA ŻYCIA PRZYJMOWANI SĄ POZA KOLEJNOŚCIĄ. Prosimy w takich sytuacjach o wyrozumiałość. Koordynator Izby Przyjęć poinformuje Państwa o ewentualnej zmianie czasu przyjęcia przez lekarza.