Usługi

AKADEMIA NIEDZIELSKI

Akademia Niedzielski zajmuje się organizacją specjalistycznych szkoleń naukowych, konferencji oraz warsztatów z zakresu szeroko pojętych dziedzin medycyny weterynaryjnej. Celem Akademii jest poszerzanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych lekarzy weterynarii, techników weterynarii, hodowców oraz właścicieli zwierząt. Oferujemy także szeroką gamę szkoleń dla właścicieli czworonogów z zakresu praktycznej opieki, pomocy w stanach zagrożenia życia, a także psychologicznego podejścia do zwierząt w przypadku zwiększonego stresu lub niebezpieczeństwa.

LABORATORIUM

Weterynaryjne Laboratorium Diagnostyczne ProAnimal Lab

OŚRODEK SPORTU I REHABILITACJI ZWIERZĄT

W celu zapewnienia kompleksowej opieki  rehabilitacyjnej oraz chęci przekazywania wiedzy dotyczącej odpowiedniego rozwoju psychoruchowego Państwa czworonożnych przyjaciół powstał Ośrodek Sportu i Rehabilitacji Zwierząt.

Ogólne właściwości rehabilitacji

• Zmniejszenie bólu
  • Zmniejszenie stanu zapalnego ( podostrego, ostrego i przewlekłego ) i obrzęków
  • Przyspieszenie gojenia się ran ( zwiększenie trofiki i drenażu)
  • Zapobieganie i likwidacja amiotrofii i degeneracji kości, chrząstki, więzadeł i ścięgien • Utrzymanie lub poprawa zakresu ruchomości stawów
  • Ograniczenie chorób nerwowych i mięśniowych
  • Zmniejszenie przykurczy – poprawienie ogólnego komfortu i możliwości ruchowych pacjenta
  • Możliwość wykonywania ćwiczeń czynnych przy zminimalizowaniu bólu (hydroterapia)
  • Wzrost wytrzymałości układu sercowo - naczyniowego
  • Poprawa samopoczucia
  • Pobudzenie przemiany materii (walka z otyłością)
LABORATORIUM PRO ANIMAL LAB

Nasze laboratorium specjalizuje się w diagnostyce laboratoryjnej chorób zwierząt, ze szczególnym wskazaniem na choroby psów i kotów.
Oferujemy Państwu szeroki wachlarz usług laboratoryjnych z zakresu:

• badań krwi ( biochemia, morfologia, ocena rozmazów)
  • badań moczu - badań kału
  • badań dermatologicznych
  • badań wymazów z jam ciała oraz skóry
  • badań bakteriologicznych i mykologicznych
  • koaguologii
VETMR

Posiadamy nowoczesną pracownię wyposażoną w:

• Wysokiej klasy aparat rentgenowski z cyfrowym skanerem zdjęć;
  • Cyfrowy aparat ultrasonograficzny do rutynowej diagnostyki jamy brzusznej oraz badań kardiologicznych z możliwością badań dopplerowskich;
  • Spiralny, wielorzędowy tomograf komputerowy, przeznaczony do pełnej diagnostyki, w tym badań naczyniowych;
  • Rezonans magnetyczny, niskopolowany, zaprojektowany specjalnie dla potrzeb pacjentów weterynaryjnych, do obrazowania głowy, kręgosłupa i stawów.
VETCARE GROUP SP. Z O.O.

zapraszamy wkrótce